İptal & İade Koşulları
icon

İptal & İade Koşulları

 

İade, Değişim, Kargo

Almış olduğunuz ürünü genel geçerli iade\değişim şartlarına uyması durumunda ambalajını tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan, etiketlerini koparmadan teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile ve bize ulaşması esnasında zarar görmeyecek şekilde paketleyerek iade edebilir ya da değişim talebinde bulunabilirsiniz. 14 (ondört) gün içerisinde info@aquaturk.com.tr email adresimize iade talepleriniz belirtilmediği takdirde iade işleminiz onaylanmaz.

 

- Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, Alıcı'nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

- Birden fazla parçadan oluşan mallarda, Alıcı'nin veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

- Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, Alıcı'nin veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

 

Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise Alıcı'nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak Alıcı, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de iade/cayma hakkını kullanabilir.

(telefon veya fax ile iade işleminiz yapılmamaktadır!)

 

İade\değişim öncesinde iade ve\veya değişim nedeninizi detaylı bir şekilde açıklayarak info@aquaturk.com.tr e-posta atmanız gerekmektedir.

Ürün veya sipariş ile ilgili durumu, yapılmasını talep ettiğiniz işlemi açık ve net şekilde belirtiniz.

Başvurunuz ilgili birim tarafından incelendikten sonra size olumlu ya da olumsuz dönüş sağlanacaktır. Olumlu sonuçlanan iade veya iptal işlemleriniz tarafınıza geri dönüş sağlanılacaktır, dönüş sağlanılmadığı takdirde iade işleminiz onaylanmamış sayılacaktır.

İptal veya iade işlemlerinde oluşabilecek (kargo masrafı, kredi kartı iade komisyonu, servis işlemi yapıldıysa servis ücreti, fatura kesildiyse fatura KDV tutarı veya diğer ödemeler) sipariş tutarından kesilip iade edilir.

 

Olumlu dönüş sağlanması durumunda ürünü, ürün faturasının sizde bulunan tüm kopyaları ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

 

Su Arıtma Cihazlarımıza SU DEĞMESİ DURUMUNDA KESİNLİKLE değişim, cayma veya iadesi hijyen koşulları gereği mümkün değildir.

 

Ayıplı (defolu) mal olduğu belirtilerek geri gönderilen ürünler tarafımızdan incelenmek üzere üretici firmaya gönderilecek olup, inceleme sonucuna göre değişim ürünü gönderilmektedir. Bu süreç 20 iş günü kadar sürebilmektedir.

 

aquaturk.com.tr, üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, tahrip, yırtılma, kullanılma vb. tespit ettiği durumlarda ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almama ve bedelini iade etmeme hakkını saklı tutar.

 

İade ve değişim kuralları, sipariş ürünlerini içerir koli\kutu\torba veya benzeri koruyucu taşıyıcılar aquaturk.com.tr tarafından taşıyıcı şirkete teslim edildiği andan itibaren yürürlüğe girer.

 

Genel iade şartlarımız aşağıdaki gibidir;

• İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

• Ürünün hasarsız, tüm aksesuarları, sertifikaları ve faturasının tüm kopyaları ile gönderilmesi gerekir.

• Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

• İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (bütün kopyaları) göndermeniz gerekmektedir.

 

İade ve Değişim Adresi:

Firma Unvanı : HSC ARITIM METAL SAN VE TİC AŞ

Adres : Karanfil Cad. OSB Baksav Sanayi Sitesi No:3 34520, Beylikdüzü/İstanbul

Eposta : info@aquaturk.com.tr

Tel: 0546 901 29 75

 

Ödeme iadesi

İptal/iade ettiğiniz siparişlerinizin; iadesi onaylandıktan sonra en geç 25 gün içerisinde para iadesi yapılmaktadır. Ayıplı mal olarak yapılan iadelerde ürün öncelikli olarak incelenmek üzere üretici firmaya gönderilir, firmanın sağladığı dönüşe göre ürün iade alınır ya da geri gönderilir.

 

İADE PROSEDÜRÜ

1. Kredi kartı taksitiyle alınan ürünlerin tutar iadesinde; alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, Alıcı ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka Alıcı'ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Alıcı'nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Alıcı'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve Alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

2. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda Satıcı, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği Alıcı 'ya nakit para ile ödeme yapamaz. Satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, Satıcı ilgili tutarı Banka'ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince Alıcı'ya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, Satıcı'nın Banka'ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.

3. Havale/EFT yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği Alıcı'ya nakit para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka'ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince Alıcı'ya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır.

4. Alıcı, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

5. Bu hakkın kullanılması halinde,

A) Alıcı’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

B) İade formu (internet sitesi içerisinde bulunmaktadır), 385 sayılı V.U.K. Genel Tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

C) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

2. Satıcı veya sağlayıcı, iade/cayma beyanını gönderebilmesi için internet sitesi üzerinden Alıcı’ya seçenek de sunabilir. İnternet sitesi üzerinden tüketicilere cayma hakkı sunulması durumunda Satıcı veya sağlayıcı, tüketicilerin iletmiş olduğu cayma taleplerinin kendilerine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini tüketiciye derhal iletmek zorundadır.

3. Ürünün iade alınmasıyla ilgili olarak, Satıcı’nın yetki verdiği lojistik firması Satıcı tarafından görevlendirilir.

4. Ürünün satıcının yetkilendirmediği lojistik firmasıyla geri gönderilmesi durumunda Satıcı lojistik giderlerini karşılamaz. Bu tür geri gönderme durumunda ürünün hasarlanması vb. durumlardan Alıcı sorumludur.

5. Ürünün iade alınmasından önce demontaj işlemi yapılması gerekiyorsa, bu işlem Satıcı’nın yetkilendirdiği servis merkezi tarafından yapılır. Alıcı’nın Satıcı tarafından yetkilendirilen servis merkezinden başka bir firmaya demonte ettirmesi ve/veya kendisi demonte etmesi durumunda ürün geri alınmaz.

Müşteri destek ekibimiz sorularınızı cevaplamak için burada. Bize herşeyi sorabilirsiniz. WhatsApp ile size anında dönüş yapılacaktır.
Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?
Yeni Ürün
Teknik Servis Formu
Kiralık Ürünler